låt mig drömma

Imorse ringde joanna och väckte mig vid tio typ. Då drog jag upp till vällingby och tog en  mysig fika med henne och andreas på terrassen i vällingbyhus. Sen åkte vi till skolan. Solen sken hela dagen också. Och senare blev det lunch på subway med jenny, patrik och marcus, och vi betalade med papperslappar! haha stencoolt.
Nu är jag hos daddy och vi ska precis äta grillat. jordgubbar till efterrätt. älska livet.
ciao!

Massa fina kommentarer om att jag fått färg i ansiktet, vet dock inte om jag håller med om det..


Jag gillar inte Justin Bieber apropå ingenting, men den här låten är riktigt bra faktiskt. för att inte tala om vidoen, världens sötaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0