I'll share some visdom with YOU

Gud så tråkigt jag har det.. det ända jag gjort sen jag kommit hem är att typ äta, träffat filip, max och några till, och sen har jag skrattat lite också. min lillebror blev jättesurig över att jag inte ville leka med bilar med han, så han stängde in sig i gareroben, och satt där i typ tjugo minuter, och jag driver inte! haha  han är rätt söt ibland faktiskt.
Kom precis på att jag måste shoppa. Har en del att införskaffa mig alltså. En kofta från weekday, svarta leopardtights från ginatricot, en vit tre-kvartsärmad tunika och två par skor.. Sen va det ju de där med pengar. äh, jag ska bli skurk. Är ju trots allt turk. haha fan vad fyndig jag är.
Sur är jag också, främst för att vädret inte ska vara lika bra imorgon, vilket betyder att både mitt och alla andras humör kommer go doooown. Alla kommer bli lika suriga som de varit i vinter. Fan dååå. Men dessutom är jag sur på daniella, för hon är sjuk, och jag vill ut och powerwalka! ( ja, jag vet att det är samma sak som att gå, men det låter bättre att säga powerwalka.. hör bara: poooweeerwaaalkaaa-aa-a, mhm. )
Jag ska fan ta mig en promenad innan mamma går mig på nerverna. på med hoodien. Så länge tycker jag att ni kan lyssna på kanske världens bästa låt. Tröttnar aldrig på den.

förövrigt vill jag ha kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0