i kinda loooooooove this girl

Hej, nu sitter jag här med honung på läpparna. Daniella säger att det ska vara bra mot torra läppar, men just känns det bara som om jag äter socker.. kan ju bara inte låta bli att slicka!

På eftermiddagen när jag och daniella tröttnat på att dega hemma hos henne (tror att hon tröttnade på att jag satt och dräggla åt hennes snnygga bror..) åkte vi in till staden. Lämnade ett par jeans till daniellas vän, och sen vände vi.. haha, bättre än att sitta hemma i alla fall :) förresten så va det typ en 30-årig utländsk snubbe som satte sig brevid daniella och typ tog på hennes rumpa!! Och flickan gjorde ingenting? jag skulle skrika, slå, sparka och springa! 'Sen åkte vi båda hem för att äta middag. Nu kom jag precis hem, har varit ute och träffat Erik och Jenny. Trevligt som vanligt. tänkte fan gå och lägga mig snart, men vi får se. Ska njuta av ledigheten så länge jag kan, det är måndag imorgon.

bekämpa söndagsångesten*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0