Hade jag tagit det andra valet, hade det som hänt inatt, aldrig hänt.

Goddag påskafton! Igår kväll, ja, finns inte mycket att säga om den. mötte angelica vid stationen och sen trallade vi hem till lucas i sällskap med jocke och fabian. Tänker inte gå in på detaljer, men kvällens roligaste va spikat när lucas gick in i dörren och började blöda som fan, eller när fabian drog en massa rasseskämt och krälade sig på golvet. haha.
Var vaken med fabian tills sex imorse, då jag äntligen lyckades slockna. Vaknade vid tolv och åkte hem. Nu ska jag rulla till Mammas moster för påskkäk med släkten. Ska äta godis så det står härliga till, för idag kan jag faktiskt göra det utan att få dåligt samvete. Ciao


Jag älskar dig, trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0