do you ever lock yourself in your room, with the music on so loud, that no one can here you screaming?

Kvällen igår spenderades vid lunda. Med typ alla, haha. Nejmen det va väl en hel del, kände dom flesa. Lilla danniponken satt dock hemma.. haha! Det var rätt lugnt hela kvällen, förutom när några fått i sig lite för mycket och snuten kom. Men det va kul ändå.
Det värsta denna kväll var att det var svinkallt ute, och jag och jenny hade suttit och väntat på bussen i typ en halvtimme, och när den väl kommer, SÅ ÅKER DEN FÖRBI oss. fiifään va sur jag blev.
yeye, idag kom daniella hem till mig runt elva, vi har typ fixat oss hela tiden tills nu, då vi sitter i hennes hus med hennes nyklippta snygga brorsa. haha jag döööööööööööööööööööör
Nej, nu ska jag gå och spela familjespel med han ( haha, som om det kommer hända, vågar inte ens titta på människan ).
Puss & Hej

Titta vad långt hår jag hade där?!!?!? Jag hatar mitt liv :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0