Det finns en gata där alla kan mitt namn

Riktigt kul kväll igår! fyfan alltså. Träffade min fina vän lisa runt åtta, vi satt bara och pratade i flera timmar. Runt tolv skulle vi dra ner till "city" för att träffa jocke och några, men det visade sig att han va på "fest" i lerdals bystuga. Vi kilade dit och tittade lite, en massa trevligt folk man kände var där i alla fall. Runt halv tre skulle vi dra oss hemmåt igen, och på vägen hade vi kul. Välte en busskur med bara våran kraft, damn we're good. det lät ganska högt så efter det va vi tvugna att lägga in en rush. Upptäckte senare att jag blödde ur munnen och armen, och att jag fått med mig en brevlåda hem. Stackars gubbe som skulle hämta tidningen i morse. Inte vet han att hans brevlåda ligger några mil hemifrån. Ung&Dum helt enkelt. Rullade in hemma runt fyra, och däckade direkt med värkande ben. Idag vaknade  jag vid ett, åt pannkakor och åkte sen hem till mitt hjärta Erika. Flickan har varit i spanien, men inte fan va hon brun? haha, förlåt mig. Snart ska jag åka hem, för hon ska klippa sig.
Usch vad detaljerat det blev. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0