alla älskar vi solsken

Hej! Ledsen för att det inte blivit någon uppdatering, men jag har inte haft tid.. eller okej, jo det har jag, men har inte orkat. haha. Aja, men senast jag skrev va ju när jag skulle träffa jesper, vi satt nere på långbryggan och såg solen gå ner. Sjukt härligt. Sen träffade vi michaela och hanna, åh gud vad jag har saknat dom! senare drog jag hem till lucas där det hölls fekke. trillade in hemma runt två med en lagom glad morsa.
Igår skulle jag ju åkt hem till storstan egentligen, men då fick mor och far en knäpp och beslöt sig för att stanna en dag till. Så jag åkte till lucas runt middagstid där vi käkade thaimat och chillade med ett par grabbar (nej, jag har inga tjejkompisar.. haha).
Sen skulle jag ju ha åkt hem till stockholm idag då, men nejnej, när jag vaknar inser jag att jag inte har några som helst rättigheter i min familj, nej nu ska vi hem imorgon istället. Fan, jag kommer komma hem nästa år typ. inte okej. Men jag ska verkligen kriga för att få komma hem imorgon, saknar mina tjejer!
Förresten så har jag sovit cirka 10 timmar sen i fredags, sliten? lite kanske.
Trodde ni det var allt? men då trodde ni fel! för gissa vem som just hittade kladdkaka och glass i frysen?
Ja, jag råkade värma kladdkakan lite för länge i micron, men alla vet väl vid det här laget att microvågsugnar inte är min starka sida..
Ett stort

+

till vädret de senaste dagarna! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0