When you´re holding me in your arms, that's when nothing else matters.

Jag hatar verkligen torsdagar! att sitta där i bänken och veta att om några timmar är det fredag, och här sitter jag typ.. äsch fyfan, hatar dom bara. Fast hela den här veckan har ju varit helt fucked up. hursomhelst så träffade jag min frida efter skolan, den tjejen är hel sjuk, men det är därför jag älskar henne, så det så! Vi tog en fika och pratade bara, sen vandrade vi runt och tittade lite bara.
Imorgon är det fredag! blir mys med Joanna, förhoppningsvis! Övriga helgen då? vet ärligt talat inte. Måste hitta på något på lördag, men vad det blir vet jag inte än. Kanske tar mig en tripp till åkersberga och träffar Adde? vet inte riktigt om jag orkar det dock, med tanke på att det tog mig fyra och en halv timme sist jag skulle åka dit, haha! Men det kanske är värt ett försök till? andra gången gilt typ..?
yeye, på söndag blir det frida igen. Fast vet inte vad vi ska göra, men det visar sig väl.
Imorgon har jag SO-prov, Oh god kill me! Fast jag har lovat mig själv att fixa de här provet, eftersom jag har IG i SO så måste jag göra bra ifrån mig imorn, så att jag kommer till ett G i alla fall. så egentligen måste jag verkligen plugga nu, men det är liksom inte min starka sida..
Nu ska jag köra en dessie/kissie och göra mig en chailatte, och sen SKA jag faktiskt plugga!
PUSS


Frida Julia Johnsson, du kommer alltid vara allt och lite till i mina ögon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0