the sweetest rush.

Har lite brådis nu, kom precis hem från en dag med chantell! Igår gjorde vi i stort sätt ingenting alls. Kikade nåra filmer och sådär bara, rätt skönt faktiskt.
Imorse när jag vaknade, vaknade jag av att den här extremt morgonpigga familjen satt uppe i köket och skrek som vanligt, haha. Åt lite frukost och sen satt jag och chantiz bara och såsade framför tvn ett tag. Sen kilade vi upp till donkish och åt (donkish, haha fyfan va fult!) som vanligt :) Sen fick vi för oss att åka till Rinkeby och hälsa på min farmor, farfar och faster som jag inte träffat på typ åtta år. So we did. När vi satt på bussen började panikkänslorna komma, jag fick sjukt ont i magen och va galet nervös! Menmen, när vi kom fram till rinkeby bre så skulle vi ju då hitta huset där dom bor, det tog ju lite tid sådär, men vi hittade tillslut i alla fall. När vi klev innanför dörren så skrek min farmor som bara den och grät och jag vet inte allt vad hon pysslade med. Stannade där i nån timme och fikade och pratade. Vi hade ju en del att ta igen om man säger så. jag hade fått en massa kusiner om vartannat som jag inte hade en aning om, så det va ju lite kul! 
Sen va vi tvugna att dra hem och på bussen blev det slagsmål mellan nåra skitungar och en typ 40årig tant/kvinna, hahaahahah om vi satt och garva alltså. den där tanten hon verkade helt galen, hon typ la sig på sätena och sparkade dom där ungarna, och hennes döttrar va med på bussen också! HAHA jag skulle skämma ögonen ur mig!
Aja, sen tog vi tunnelbanan hem till Chantell och nu sitter jag här och måste verkligen dra och packa mina grejer och sen åka hem och fixa mig. Ikväll blir det födelsedagsfest för John inne i stan, kommer säkert bli kul!
Men nu måste jag verkligen bege mig, blev ett lite halvhastat inlägg men we,
Ha en trevlig kväll ikväll!

Langar en bild på Chantells helt galet söta brorsa!


Kommentarer
Postat av: m

Zion! :D

Haha han har ett av de äktaste smilen asså ^^

Och glad hela tiden ^^

2009-10-21 @ 16:39:12
URL: http://zini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0