slitentröttochallmäntsurig

ja, ni hör ju själva. Är på fett dåligt humör, är trött och har ont överallt. Men med tanke på att jag typ sovit tio timmar sammanlagt dom senaste tre dygnen så är det kanske inte så jävla konstigt. Hursomehelst så är jag i sthlm nu igen. imorse väckte fiffis mamma oss och sa att vi skulle göra oss klara, och så rullade (ordet sas på ett barnpogram vi kollade på imorse, och då började helikoptrarna och sälen rulla fram, hahahah!) vi ner till stationen och så hoppade jag på tåget till sthlm. Seriöst, jag tycker inte de är så tråkigt att åka tåg från sthlm till dalarna eller tvärtom längre, har åkt så många gånger nu så det blir typ kortare och kortare för varje gång, hah, snart kommer jag åka på 10 min.
I alla fall så tog jag tuben hem sen och lämnade lite grejer och fixade mig lite. Sen mötte jag upp Douglas och Thomas. Vi gjorde inte så mycket alls. Jag och douglas snackade lite skit som vanligt ;) härlig kille de där! Sen tvingade jag mig själv hem och åt, västerbottenpaj och sallad, hihi. Fredagsmat tänkte jag säga, det är ju fredag hela veckan den här veckan. aja, och sen dess har jag typ setat här och glott på tv.
Ska packa lite nu och sen ska jga nog gå och lägga mig för att få sova några timmar. Åker till Italien inatt, kommer bli galet kul kan jag lova!
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0