shhh..

Nu ska jag avslöja 15 sanningar om mig själv:

1. Om det inte var så att min kusin var min kusin, så hade jag varit helt tokförälskad i snyggingen!
2. Detsamma med min morbror.
3. Jag tänder på bisexuella.
4. Jag har jättejättelockigt hår egentligen, plattar det varje dag.
5. Jag har prövat nästan alla sporter som finns typ, men aldrig fastnat för någon.
6. Jag har varit självmordsbelägen, på riktigt.
7. Jag har bara varit riktigt kär en gång.
8. Jag tycker om att "röra" vid folk, alltså ta på dom (misstolkainte), kramas osvosv.
9. Jag är oskuld.
10. Jag blir jättelätt svartsjuk.
11. Det första jag tänker på hos en kille är humorn, léendet, ögonen och att dom ska kunna vara likadana mot mig som inför sina kompisar.  
12. När jag duschar, så har jag det släckt i badrummet.
14. Jag är livrädd för framtiden.
15. Jag har ett kapitel i mitt liv, och det är det värsta minnet jag har än så länge, det är nånting som jag lever med varje dag och gråter över nästan varje kväll. Det senaste halvåret, tog start nångång i december/januari, och slutade tre dagar innan skolan började i år. Alltså, hade jag en kass sista termin i sjuan, och ett ännu kassare sommarlov. visserligen har det värsta släppt nu, men jag vet ju att det alltid finns där inne nånstans. Det är svårt att förklara, man måste nästan ha varit med från början, och det är bara mina närmsta som har varit, men jag börjar bli mer och mer öppen om det, så snart kanske det kommer upp i bloggen? tro mig, det kommer bli ett lååångt inlägg.



Min kusin Wilhelm                            &                     min morbror Jonas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0