seg lördag..

Åhhhh jag har så jävla tråkigt. Mamma är i uppsala, brorsan är hos morfar, syrran hos hennes polare typ. This sucks! Har ingen aning om vad jag ska hitta på fan.. Tänkte att CH skulle komma över men det verkar inte så nu.. Och mamma sa typ nåt om att vi ska äta middag hemma hos min lillasysters kompis som hon är hos nu. Hon har typ en storebror som är lika gammal som mig, men vet inte säkert hur det blir, så vi får se. Men förhoppningsvis så ska CH sova hos mig inatt hursomhelst, dom hade typ en hund hemma som tydligen va livsfarlig så.. haha!
Men vet ni va!? Nu knackade morfar precis på här och dumpade min lillebror så nu ska jag leka med honom, hihi (a) Nås alltid på mobilen men dock inte inom sms. Så ring isf!


gammal bild på lillebror som är min lekkamrat för dagen! hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0