Marry Xmas!

nejdå, jag skojar bara. Ärligt talat har jag inte riktigt erkänt för mig själv att det faktiskt är höst och snart vinter nu.. & att IKEA fick in julsaker redan i september och att i stort sätt alla butiker har julpynt och att tv:n börjar göra reklam för julens tvserier är ju helt klart deprimerande, men idag när jag kom hem så luktade det jul i hela lägenheten, gissa vad? min världens bästa moster och hennes pojkvän hade bakat lussebullar, åhhh nu känner jag verkligen hur mysigt det är :)) Jag vill ha bort allt redn och blöta löv som fastnar på skorna, in med vinter, snö, brasa, julgran och Kalle Anka!
Förresten så hittade jag en jättesöt och gammal bild på mig och moster på mormors mans data.
för några jular sen då.. haha visst är vi lite söta ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0