& jag kavlar upp ärmarna..

för nu så! Internet är igång och förhoppningsvis så ska detta faktiskt gå..
Med tanke på att det var årochdar sen jag uppdaterade så tänker jag inte berätta allt som har hänt, men höjdpunkterna har väl varit att jag hade fest hemma hos mig för nån vecka sen. Den slutade bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt, och javisst va det väl värsta b-festen, men so what? still, vi (jag) hade kul! :) förutom att jag blev av med min kamera, alltså ååååh! har folk inga pengar alls?! Och anja blev av med plånboken, inehållande 3000 i cash, samt ett busskort, bankomatkort osv. Så om DU har tagit något av detta så kan du ju va snäll och typ dimpa ner det i min brevlåda eller nåt?
Jaja, ehm.. Va i rättvik i helgen, marknad. Ja, det va väl kul antar jag. helt okej i alla fall. Det vart en Fiffelinhelg as usual, det brukar liksom sluta så.. Lördags kvällen/natten va väl kul, haha. Menmen, vad har mer hänt?
Hade utvecklingssamtal idag, gick bättre än väntat, men gash jag suger verkligen i skolan! måste skärpa mig fan. Typ tre-fyra IG:n? grattis! Jaja, annars går det väl rätt bra i plugget.
Den här veckan har jag fan tänkt att ta självmord! åh, allt bara suger. Vädret suger, skolan suger, MAMMA suger framför allt! hon har typ damp hela tiden? Aja, har typ tre prov den här veckan, ett projekt som ska lämnas in, är jag klar? haha nej. Redovisning i suedii idag, gick helt okej. Läxor i typ allt också, it sucks.

haha shit vad jag klagar, menmen vad gör man? Jag har faktiskt inte bett er kika in här! so deal with it :)
hursomhaver, imorgon ska jag träffa bästavän Frida! alltså, vi har seriöst kännt varandra i åtta år snart, och visst har vi bråkat några gånger men jag älskar henne trots allt! Och så måste jag verkligen plugga! har SO-prov på fredag.. kommer totalfaila, tro mig. Menmen, med tanke på att jag är underkänd i SO lär jag väl göra så gott jag kan så jag kommer upp i ett G i alla fall. Eh ja, och i helgen då? På fredag blir det Joanna i alla fall, hoho hon räddar då livet på min vecka. Sen på lördag lär jag väl hitta på något, behöver verkligen shoppa, och jag har pengar så vad väntar jag på? ingen aning faktiskt.
Yes, nästa vecka har vi projektvecka.. jag vet inte alls vad det innebär men dom säger att det är kul, så får väl hoppas på det. hellre de än vanliga lektioner i alla fall. Och sen är det höstlov tror jag? eller hoppas jag. Faaaan va skönt! blir nog rättvik en del av tiden, ska på lan och beata fiffi i cs, yeah. Och så ska jossan till NY, kanske följer med, om jag får för mamma och om jag har tid/orkar.
Aja, nu vet ni, haha ja det handlar om mitt ointressanta liv, men whatever jag måste också få skriva av mig lite då och då! :) puss!

Kommentarer
Postat av: fiffiie :)

härlig helg med dig brudN :D

och på höstlovet ska vi röjja !

för du får fan inte lämna mig ensam på ett lan med 43920439 hundra killar :c

jag kommer dö då:O

och jag tar dig lätt i cs, punkt slut :D

hihi, älskar dig <3

2009-10-07 @ 21:31:23
URL: http://foorzbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0