hahah..

Jaha, och så än en gång blev det riktigt kasst med uppdatering. MEN, som vanligt tänker jag skylla på mitt internet som fuckar sig dag efter dag! Jaja, helgen som va nu skulle jag ju berätta om, eller söndagen i alla fall. Ehm, jag och jenny var och kollade på hennes brorsas basketmatch i Spånga, jag satt typ och drägglade under alla fyra perioder, haha.. Dom som spela va ju helt galet snygga (a)
Aja, den här veckan har vi haft projekt i skolan, riktigt skönt fast ändå lite segt ibland.. och igår så va vi inne på söder och intervjuade. Det gick väl helt okej, VI SÅG HAN EVAS STOREBROR TOBBE I EVA&ADAM! hah, hur tufft va inte det!? han satt med sin tjej inne på ett café där vi gick in. Han är ju sjukt snygg alltså!
Ja, det är inte så mycket mer som är värt att nämna tror jag? Jag och Joanna struntade i sista kursen idag (kurser om arbetslivet inom det här projektet vi håller på med denna vecka), vi sa att vi hade mensvärk och gick och kikade på våra pojkars skoldm-match :) Dom va så duktiga så! Vinstagård vann med 3-1! & ja, jag klantade ju till mig som fan också, såklart. Vi kan väl helt enkelt säga att jag ALDRIG ska börja spela fotboll igen..

Yes, helgen då? Imorgon kör vi sista projektdagen och sen ska jag trippa upp till vällingby med Ludvig och köpa e halsduk till honom, och sen ska vi träffa Tobias och Melissa och säkert någon mer och chilla lite med vattenpipa och så typ :) kommer bli mysigt värre!
Saturday, vet inte vad jag ska hitta på på dagen, men på kvällen blir det troligtvis nån födelsedagsfest inne i stan! Kommer säkert bli kul om jag tar mig dit. & söndagen.. ja, då är det väl bara att sova och tagga inför sista skolveckan innan sportlovet! LÄNGTAR!

Det blev ett massa snack om snygga killar i det här inlägget kände jag, men min älskling slår ju alla.. ! (a)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0