FREDAG BIAATCH!

strax ska jag hoppa in i duschen och så göra mig i ordning och sen blir det att dra till Chantell. Haha, har ingen aning om vad vi ska göra men alltid blir det nånting. Ska försöka övertala henne om att antingen åka in till stan och äta middag typ, eller kanske gå på bio? Skulle gärna vilja ser "Flickan som lekte med elden".. eller så va det nån fest i ängby med lite random folk, men det tror jag inte att jag orkar som det ser ut nu, och det gör säkert inte hon heller. Eller så kanske vi helt enkelt chillar galet hemma hos henne med nån film. Det får bara tiden utvisa.
Men så va det ju de här med kläder? om man inte vet vad man ska hitta på men att det KAN bli fest, eller bara hemmakväll, vad sätter man på sig då? kör nog på nån tunika/klänning och strumpebyssor :) Har ju dock ingen kamera så ni får inte se, men ni kan ju alltid föreställa er, hah.
Men nu ska jag duscha, ha en trevlig kväll!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0