Förlåt mig!

Har duschat, tagit på mig kläder och fixat håret nu. Ska sminka mig och packa ner lite saker och sen ska jag bege mig. & ni får verkligen ursäkta men jag måste bara säga vad jag nyss upptäckte! okej, jag är säkert efter (brukar vara så..) men dom tre konkurenterna inom fjortisbloggarna heter ju fan samma sak?

Desirée Nilsson

Alexandra Nilsson

Paulina Danielsson Nilsson

Okej, det där va ju intressant? haha.  men jaja, jag va bara tvungen att säga det :)
Vilka av dom tre tycker ni bäst om förresten? Jag tycker då helt klart Paow, hon ser bäst ut, klär sig snyggast, skryter minst om sig själv och verkar allmänt skön. dessie och kissie.. ja.. dom är bara FÖR mycket! men kissie är då fan värst! Bruden är 18 ÅR! komigen, väx upp nångång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0