förlåt mig (a'

okejokej, nu ska jag berätta lite bättre om hur helgen har sett ut.
I fredags så va jag först i skolan, sen åkte jag in till stan och fixade lite grejer, mötte sen upp jenny och snackade lite skit, och sen åkte jag in till centralen och tog bussen upp till rättvik. Adde och jesper mötte mig på stationen där :) Vi drog vidare mot the "IT"-thing, CLUBWASABORG alltså ^^. Ville egentligen inte dit, men man blev ju tvingad. va sjukt otaggad på att dansa och sociala mig och allt vad det innebär, det sög men dög, eller vad man nu säger. Med andra ord, det va helt okej! vid ett där nångång kom gustavs pappa och hämta mig och gustav och så åkte vi hem till han och spelade tvspel, och sen sov jag där.
lördan när vi vakna så fixade vi oss och sådär, och sen skjutsade gustavs pappa ner mig till rättvik och där mötte jag upp Angelica, flickan har fan blivit brunett! Vi gick runt lite medans hennes mamma handlade och så träffade vi på snyggingarna Adde och Felix. Jag och Gelica fick sen spendera en tid på att leta rätt på hennes mamma som hade glömt mobilen hemma, smart där! Hursomhelst så hängde jag på angelica hem sen, vi gjorde typ ingenting den kvällen.
då va det söndag, eh, ja.. Träffade Simon och Tobias på dagen och bara gled runt lite, och sen drog jag och angelica hem igen. Efter många om och men så kom vi ut igen på kvällsfronten. Vi skulle träffa simon och tobbe igen, men dom dissa oss stenhårt typ. Så jag och angelica gick runt och flängde.. Ja, det vart väl lite för mycket, inga kommentarer! Och så sov jag där i söndags också. Igår måndag så sov vi typ bort hela dagen, men sen tog vi i alla fall bussen ner till rättvik, och så fixade vi lite grejer och sen tog vi söderåsbussen. Jag drog på LAN och angelica drog hem till Peter.

Lanet då? jaa, finns inte så mycket att säga. det va väl kul på sitt sätt liksom. Lite svårt att sova sådär bara, men det hör ju till typ? Ja, inget mer värt att nämna. Vid tre idag tisdag, så skulle man dra därifrån i alla fall, så jag och fiffi gick hem till mig och åt lite och tittade på film. Sen kom hennes pappa och hämtade oss och så åkte vi hem till henne, och nu sitter jag här. Vi har typ inte gjort nånting alls, och just nu ligger fröken Forsberg och sover -.-
Jag är ifs dödstrött jag med, men ändå, jag pallar inte sova. Får se vad jag ska hitta på nu, kanske väcker fiffi snart bara för att jag är så himla elak :) kanske så kommer det upp lite härliga videos på oss (som inte har sovit på typ två dygn och har hällt i sig en massa energi och är bara allmänt sär när vi är med varandra).  men det får vi nog se.
Vi höres folket! kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0