*

dålig update yes men jag orkar typ inte längre, haha. just nu befinner jag mig i rättvik, på lan! haahaha. Har varit här sen i fredas, då de va club -.- de absolut tråkigaste jag har gjort i mitt liv fan. Sen sov jag hos gustav.
på lördan så träffade jag angelica och sen sov där, vi gjorde inte så mycket. På söndan så va vi med tobbe och simon, de va väl inte så jävla kul de heller. & på kvällen så va vi ute, haah, inga kommentarer.
Imorse så segade vi oss bara typ, mådde så jävla dåligt..
Sen drog vi ner på rättvik och kikade lite eller, och nu sitter jag här i söderås på lan. Ska väl va här tills imorn nångång.

Okej, världens sämsta inlägg men jag pallar inte, nu ska jag busa hihi :)
pusssssss

Kommentarer
Postat av: Din "Tofflan Mami"

Denize kan du ringa mig nu!!!!!!!!!

2009-10-26 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0