dödstrött..

Hej alla morgonpigga!
Jag är då inte en utav dom kan man säga, sitter här och håller på att somna totalt. Men men, mamma tvingade upp mig ur sängen imorse -.-'
Ehm, ja igår.. HAHAH - är väl det man kan säga antar jag. Det blev ju inte riktigt som planerat. Dagen började med BUP, suck och stön. Sen drog jag till skolan, och fixade klart det sista i projektet och sådär. Det gick väl rätt fort. Sen drog jag och Melissa upp till Vällingby för att åka och köpa en vattenpipa, men det gick ju inge vidare om man säger så. Så vi mötte upp Lollo och så väntade vi in Ludvig & Markus. och så träffade vi på Rickard och Filip :) Lollo och Melissa drog sen för att köpa vattenpipan och sen åkte dom båda hem för att äta och sådär. Medans gick jag, markus, ludde och tobias runt och tittade på kläder, eller ja, mest ludvig kan man väl säga. Blev så jävla trött på honom! Killen är värre än den mest klädberoende bruden på jorden! helt sjukt. efter ett tag så fick vi (jag) för oss att åka in till stan och tvinga ut Ian, haha för han vägrade verkligen komma ut till oss, så ja, vill man nåt får man helt enkelt ta tag i det själv! Så we did. Tog tuben in till Fridhemsplan och så knackade jag på hos honom medans dom andra gömde sig, han blev livrädd stackaren! hihi.. Så va vi där ett tag och sen drog jag, tobias och Markus hem för att äta osv, och ludde och Ian stannade hos Ian, men vi fick dom att komma ut till oss sen på kvällen! Jag åkte hem och fixade lite, senare kom Lollo och Melissa och vi fixade oss litegranna sådär, och sen åkte vi till Kälvesta. & ja, på bussen klantade jag väl till mig som vanligt, hah! vi hade fått för oss att vi skulle vara där igår kväll, nån gång måste ju vara den första liksom! Vi träffade upp pojkarna och några till och så letade vi upp ett dagis och skulle röka vattenpipa, men icke sa nicke. Den va ju helt paj verkade det som, funkade inte för fem jävla öre! så vi sket i det. Efter ett tag började vi gå. gå gå gå. Vi gick hur lågnt som helst tyckte jag, och sen helt plötsligt, då va vi tillbaka där vi började, hahaa.. Det regnade och va svinkallt också, så man var väl något blöt när man kom hem. Apropå hem så fick jag och Melissa GÅ hem från kälvesta, bara för att jag inte hade något busskort och bara för att melissa va så jävla gullig och följde med mig :') Nej, nu har jag skrivit alldeles för mycket (som vanligt), och nu ska jag äta lite frukost (ERIKA var stolt över mig!) vi hörs senare!

Känner att jag måste be om ursäkt till Ian också.. Så om du läser det här, så har jag jävligt dåligt samvete, haha.. FÖRLÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0