- tråkigt läge

För att Fifi aldrig vaknar och för att jag har galet tråkigt!

KÄRLEK OCH SÅDANT

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - en
Vad tycker du om kärlek? - jovisst, det suger ibland, men annars älskar jag kärlek :)
Har du flashat/strippat nångång? - hahah, inga kommentarer.
När kramade du någon sist? - idag
Saknar du någon speciell person? - yes
Har du svårt för att bli kär? - jag tror det, ja
När kysste/hånglade du med någon sist? - eh, i fredags då, om det räknas?
Ångrar du det? - nejdå
Med vem var det? - felix
När fick du senast en komplimang? - typ nyss


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - nje
Hånglat med nån riktigt ful: - riktigt ful va han väl inte, men ganska.. haha
Hånglat med fler än 50 pers: - haha, nej
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: - ah
Gjort något riktigt dumt: - ja!
Gjort något du verkligen ångrar: - yesyes!
Varit nykter på nyårsafton: - självklart
Gjort nått olagligt: - hahah, jau
Blivit polisanmäld: - haha mm.
Fått din mamma att gråta: - jo, det har hänt
Slagit ner någon: - ja, när jag gick i femman typ
Skämts över dina föräldrar: - har säkert hänt :)
Skämts över dig själv: - jomen visst
Sagt jag älskar dig och menat det: - ja
Bråkat med din pojkvän: - aah
Tar du droger: - nesh, om man inte räknar med treo :)
Dricker du: - ja
Vilka kläder sover du i: - nån tröja och trosor
Vem hatar du verkligen: - ingen tror jag.. elr, säkert nån.
varit kär: - ja
har du varit kär i någon du inte haft chans på: - jaa
Är du ensam nu: - nejj,
Vill du gifta dig: - ja!
Vill du ha barn: - japp!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: - ehm.. jag vet inte riktigt, jag kanske?
Såg dig gråta: - angelica
fick dig att gråta: - "han"
Du delade en drink med: - fiffush
Du gick på bio med: - wille
Skällde på dig: - fiffi kanske? hah.




DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: - ja
Kramat någon: - absolut
Pussat någon: - nejj, det tror jag inte. kanske angelica
Köpt någonting: - japp
Sjungit: - sjunger nu (;
Saknat någon: - hela tiden, dygnet runt
Tänkt på någon : - yess
rökt: - mm
druckit alkohol: - tror inte det :)
ätit mat: - yes

HAR JAG:
Digitalkamera: - nej, den blev ju snodd för nån vecka sen :(
Telefon på rummet: ahh
Egen dator: - ohyes
Könssjukdom: - förhoppningsvis inte?
Husdjur: - nej.
Bra kompisar: - klart!
Tar du receptbelagda mediciner: - nejj
Vem vill du fika med just nu: - fiffelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0