update'

Okej, det har hänt en massa skit här på kvällsfronten, och jag har duschat och fixat lite inför imorn, då det är skola.. igen! ååhhh jag orkar fan inte! menmen, ska lägga mig alldeles strax.
Sorry för dom förra inläggen och så men jag va så jävla upphetsad, haha.. Egentligen tycker jag inte ens om fotboll speciellt mycket, men jag är född AIKare så :) Jag & jossan sprang runt här och skrek och grät när vi tog smguldet..
hursomhelst så ska jag berätta om hela Italienresan imorgon, förhoppningsvis! den va verkligen skitkul, det ända negativa var väl att jag har fått en massa bett typ överallt, som vi inte vet var dom kommer ifrån, och det var bara jag som fick dom! ;o två i ansiktet, och tro mig dom syns! två på fotleden, en på halsen och en på ryggen typ. Dom kliar som fan! Myggbett? ja, det var min första tanke, men dom har ju inga mygg i Italien just nu.. så icke sa nicke!
Yeye, nu ska jag fixa lite, sen borsta tänderna och lägga mig och titta på CSI.
Förresten så tittar jag på nyheterna just nu, väääääääääääärldens drag på kungsgatan, poliserna har inget under kontroll längre, huliganerna stog fan och hoppa på en polisbil, haha! men seriöst, snuten får fan förstå, de är klart vi är glada liksom?!
Det ända jag är orolig över nu är Lucas.. Kan ju säga att det förvånar mig inte om jag får ett samtal från sjukan imorn, han kommer ju vara ute och slåss hela natten. Aja vi får se.
Nu ska jag borsta tänderna, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0