Tisdag

Stannade hemma från skolan idag, hade förjävligt ont i huvudet imorse när jag vaknade, har troligtvis alldeles för mycket tankar i huvudet? och dessutom kan jag itne prata just nu, skrek typ halsen av mig igår så jag har knappt någon röst nu. Menmen, de va värt det ändå!
Nu sitter jag och prata med Sam i värsta morronfrillan och mina sovkläder, och klockan är två på en tisdag, jävla bra! menmen, jag är ju sjuk.. lalala, inte.
Jaja, ska nog rulla igång en film nu, på våran nya tv! hihi, vi köpte den ju för ett bra tag sen men i leveransen så fastnade den typ i danmark, så vi har haft världens minsta skittv rätt länge nu, men jag tycker den är flaaaaaaaaash! hahaha. fast ifs har jag ju en egen tv i mitt rum, men ändå.
Aja, nu har jag snackat nog, vi hörs nog senare. puss

Jay Sean ft. Lil Wayne - Down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0