Tisdag

Hej! Just nu sitter jag här i min wait for it.. gröna MJUKISDRESS! yes you heard me! observera gröna, som jag dessutom har haft skitlänge, men aldrig riktigt tänkt på att det är en mjukisdress, för den är ju inte från OHIO direkt, och dessutom så är den ju inte rosa ;)
Aja, idag har jag varit i skolan, tränat, ätit och ja.. inget mer? kom ju som sagt typ tre timmar försent till skolan idag, inte bra! menmen annars har dagen varit rätt chill.
btw, jag och Jenny hade ju som sagt riktigt kul igår, förortsungar är vad vi är rakt igenom, men vi visar det ju inte. men det gör ju typ ingen egentligen, trotsa att vi vet innerst inne att vi faktiskt är just det, förortsungar.

Taget från Jennys blogg, Jenzi.webblogg.se! så sant som det är sagt.

Förortsungar.
Går till skolan i högklackat, leggings och en söt tunika. Över det en sån där svart finkappa.
Kommer hem och slänger av mig allt och byter till slitna jeans, vita sneakers och min stora dunjacka.
Ut med Denize och spärra av parkeringsplatser, krossa glasflaskor och förstöra gatulampor.
Hänga med alkisarna och driva omkring vara världens skitar.
En gång förtortsunge - alltid förortsunge. This is our hood.

Aja,  nu ska jag tagga ut med Sam, kanske hörs vi senare, eller också så gör vi inte det!
roa er med att läsa jentans blogg så länge, byes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0