once again

Ledsen för no update idag, har varit i skolan och sen träffade jag Keisha, kom sen hem och va hemma i typ en kvart, drog på mig min svartgula tröja och sprang iväg till tuben för att möta upp Joanna. Vi tog bussen till Ellinor som väntade på oss och så drog vi till Råsunda för att fira! smguldsmguldsmguld! Det va lite segt sådär men stämningen va toppen! :) Nu har jag knappt någon röst kvar, så nu slipper min kära klass höra mig prata imorn, haha, jag skulle vara överlycklig!
Hursomehelst så orkar jag inte berätta om Italien nu, klockan är över "varavakentid" så jag ska strax lägga mig.
Imorn blir det skola igen, usch. & på lördag blir det förhoppningsvis att kika på cupen mot änglarna med brudarna igen, hoppas verkligen!
Yeye, nu ska jag sova nu, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0