N' am baaaack.

Hello Bitches! yes, jag är tillbaka, haha.. nejmen jag har typ inte uppdaterat på jag vet inte hur länge? länge i alla fall. Jag har varit sjuk faktiskt! (okej, ärligt talat så orkade jag inte, men... iaf!) Fick "förstoppning" (haha) i halsen i måndags och sen så blev jag hemma. Febern steg så högt att jag trodde fan att man kunde steka ägg på mig! & halsen gjorde så jävla ont att jag slutade äta, för att jag inte kunde få ner nånting, så sen i måndags har jag legat och sovit dag in, dag ut och bara ropat på mamma när jag behövde nånting. okejdå, i tisdags/onsdags så reste jag mig faktiskt, och åkte till sjukhuset, då jag fick reda på att jag hade halsfluss. grattis! PLUS att min älskling kom hem till mig nån dag (minns inte vilken) och gav mig choklad! världens sötaste, right? ja, jag tänkte väl det. Så jag har typ inte mer än druckit vatten sen i måndags, förutom idag då jag har ätit en massa, inte för hunger, utan mer bara för att jag kan äta, hahah..
Yeye, nu går jag på penicilin och börjar faktiskt friskna till, har jag tur så kommer jag till plugget på måndag!
Imorn är det söndag och jag ska övertala Sam att komma dit, mitt rum ser ut som ett bombnedslag' som mamma brukar säga, och min syster är dessutom sjuk. wellwell, nu ska jag.. ja, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra.. njuta av att inte vara sjuk kanske? äsch, vi får se vad jag hittar på, tänkte ringa sam faktiskt. man är ju flickvän nu ;) måste hålla koll på busungen.. haha!
over n' out.

jag sitter och leker med kameran här, har faktiskt jätteroligt på min lördagkväll!





jamen vaddådå? hur brukar ni se ut när ni är sjuka? ja, juste!

Kommentarer
Postat av: jenny

You are cuteee!

2009-12-10 @ 21:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0