Music is my drug'

Ni nattugglor där ute kan ju alltid roa er med min musik medans jag får min skönhetssömn.
Jag lyssnar verkligen på allt. Allt från hårdrock till klassiskt, soul och punk.
Här är en lista på ett par bra låtar, både gammalt och nytt skit, och klaga inte, för jag lyssnar på vadfan jag vill! :D

30 seconds to mars - The Kill
Sum 41 - With me
Cascada - Evacuate the dancefloor (Ultrabeat Remix)
Asher Roth - I love college
Veronica Maggio - Kan inte säga nej
Eamon vs. Frankee - Fuck you right back
Cobra Starship ft. Leighton Meester - Good girls go bad
Drake - Best I ever had
Ke$ha - TiKToK
Rihanna - Rehab
Eva Simsons - Silly Boy
Paramore - crushcrushcrush
Jason Derula - Whatcha Say
John Mayer - Neon
Markus Krunegård - Hela livet var ett disco
Avril Lavigne - Innocence
Avril Lavigne - Unwanted
Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt
Simon Norrsveden - OK Baby det är dags att vi ska vinna allt
Britney Spears - Born to make you happy
Lorentz - Lever min dröm
JoJo - Leave (Get out)

& självklart tycker jag att ni ska lyssna på:
AIK Trubaduren - Bajen Baj Baj
AIK Trubaduren - Å vi e AIK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0