Lay back, it's all been done before.

Trög dag. Har inte orkat göra ett jävla skit på hela dagen, eller.. HAR inte gjort ett jävla skit på hela dagen. Har en fuckin souppgift som jag måste bli klar med tills nån gång nästa vecka, en berättelse typ. och jag har inte ens kommit på vad jag ska skriva? typ hej IG. och sen struntade jag idrotten, jag orkade helt enkelt inte. All shit som har hänt påverkar mig som fan i skolan, jag orkar seriöst inte bry mig längre, på mornarna när jag vaknar så känner jag bara nej. nej, fan jag orkar inte. Men jag går ju ändå, man måste ju. Och ändå så sitter jag bara och tittar ut genom fönstret och tänker på allt och ingenting typ. usch, fuck this world säger jag bara. & pluset på allt så har Sam blivit sjuk också.. krya på dig vännen, se till att bli frisk snart!
Nejfan jag ska titta runt lite nu, vi hörs väl senare antar jag, byes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0