just nu..

sitter jag och lyssnar på musik och är allmänt tjurig. haha! verkligen ledsen för inlägget under, men men, är man på dåligt humör så är man! Jag hittade ingen cola dock.. dricker juice istället , haha.
Men nej, nu är jag så jävla förbannad på den här skitdatan (den vägrar typ sammarbeta med mig!!) så nu ska jag stänga av den faktiskt, och sen lägga mig och kika på tv.
Helgen ser ut att bli nåt att se fram emot i alla fall, hoppas jag!
Staden med Jenny, jag och alex har lite planer, hoppas att dom går igenom.. Troligtvis match på råsunda, om allt går som planerat! Annars blir det fest i Ängby. Mer vet jag inte, men det får tiden utvisa (y)
"För all skit som har hänt nu, tänker jag inte ge mig. Jag tänker FAN inte sitta här och bara skita i allt på grund av dig. Du ska inte få förstöra mig, särskilt inte min helg. Jag tänker.. Leva mitt fucking jävla Liv, med eller utan dig!"
Japp, precis sådär låter det. hoppas bara att jag fixar det också. skitsamma, vi hörs imorn
NightyNighty


Whatcha Say - Jason Derulo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0