hoppsan!

ja, det kan man säga, jag började skolan för typ.. 3 timmar sen, haha.. men jag försov mig tills typ för ett tag sen så nu har jag fixat mig och sådär, tänkte börja dra mig snart, typ trilla in runt lunch.
Jaja, hursomhelst så har jag då typ tre eller fyra lektioner till, och sen ska jag hem bara. Orkar inte göra nånting.
Igår så drog jag ut runt sju med jenny och snackade och busade lite.
"- This is mah fuckiiin hoood, tro inte att du får komma och spärra av hursomhelst, jag bestämmer här!
- 500:- böter!!!!!!!!! PRÖVA GÅ NÄSTA GÅNG, jävla fetto!
- 1000:- böter! varför går du för din nyttiga jävel!? vi vet ju ändå var du ska, ta bilen nästa gång så folk slipper se dig gå här, DU KOMMER FORTARE TILL DONKEN DÅ DIN FETA GET!"
hahaha, ja, de där säger väl de mesta.. vi hade kul hursomhelst!
Aja, nu ska jag gå och fixa de sista, sen drar jag mig till skolan, uuuusch.
Ha det bra, för det kommer jag ha! inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0