Ville bara få det klart för alla!

Listen människor! eller okej, alla VINSTAGÅRDARE: Det är varken jag eller Jenny som skrivit den där jävla skvallerbloggen. Jag fick höra om den idag när jag kom till skolan, och då skyndade jag mig in för att kolla, men då va den avstängd. Sen har jag fått höra hela dagen att alla tror att det är jag och jenny som har gjort den.
Men kolla här: Fick även höra idag att den fanns förra året också, men sen blev avstängd och sen kom tillbaka nu i år. Gick jag i vinstagård förra året kanske? nej! Så hur skulle det va jag då? Jo just det, jag blev ju utvald till deras efterträdare. eller inte. Nejmen faktiskt, plus att det stod skit om mig där också, sånt som inte ens var sant! varför skulle jag skriva saker om mig själv? - för att det inte ska bli så uppenbart att det är jag? jo, så tänkte jag också. Men det stod att jag var på G med en väldigt bra vän, och så är det inte, så varför skulle jag vilja få folk att tro det? och även om det var så så skulle ju inte jag vilja att alla fick reda på det? right?
Hursomhelst så tror alla att det är jag och Jenny, och jag kan ju inte direkt göra nånting för att bevisa motsatsen, men jag kan försvara mig själv med sanningen. Och jag garanterar: att det inte är Jenny som har gjort den heller, hon har ingen som helst anledning till det.
Så svaret är alltså nej. NEJ! det är inte vi som har skrivit skvallerbloggen om folket i Vinstagård.
EDIT så har jag bott i Rättvik, staden där alla snackar skit om alla. Rättviks motto är tillexempel (vilket alla som bor där kan stämma in på) :
Alla känner varandra
Alla knullar varandra
Alla snackar skit om varandra
VÄLKOMMEN TILL RÄTTVIK!

Så ja, jag vet hur det där med skitsnack fungerar, och bland det värsta som finns är fan att ha ett rykte som går om sig själv. Visst jag kanske snackar lite för mycket ibland, men jag skulle aldrig göra en sån blogg, för jag vet att jag inte har nånting med någon annans liv att göra, lika mycket som jag vet att ingen annan har nånting med mitt liv att göra. Alla tabbar sig ibland dock. Men det skulle aldrig falla mig in att göra en blogg om allting, att skriva ut det så att alla andra också kan få veta det jag vet. nej fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0