hey babe, w'zup?

halloj! dålig update, men vafan, jag har ett liv. eller inte, hah..
Aja, nu är det såhär va att mina käre moder har börjat läsa min blogg har jag fått reda på, så nu tänker jag inte skriva allt så specifikt, så att hon får reda på vilken liten skitunge jag är, right mamma? :)
hursomhelst så har jag varit i skolan idag, rätt seg men ändå helt okej. slöjden va helskön! ingen gjorde typ nånting alls, och sen började Annelie (lärare på MINST 100 år!) och dea och joanna kräla sig på golvet typ, eller ah, svårt att förklara, dom som va där fattar! och jag filmade allt, men så tvingade annelie mig att ta bort den.. aja va på ett jävla möte som va hur seeegt som helst sen! suck. och sen va jag och chilla runt lite med jenny, jävla mammatacklare! ;D
haha, sen nu kom jag hem. men jag ska duscha , så vi höres!
puss


Hittade precis är mysig bild från sommaren09. och sen förflyttar jag blicken några centimeter ut genom fönstret, vad möter jag då? jo, nakna träd, kyla och grå himmel, lovely!

Kommentarer
Postat av: Joanna

SVAR: Hahahaha! Annelie är lätt den skönaste läraren någonsin

2009-11-13 @ 16:38:38
URL: http://thethieves.blogg.se/
Postat av: fiffiie :)

saknar dig denize, saknar fan våran humor !

har inte träffat dig på år o dar gumman.

jag vill ha dig här igen !:(

2009-11-20 @ 18:05:32
URL: http://foorzbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0