H E L G

Yes, dålig update som vanligt, men har inte riktigt haft tid i helgen. I fredags var jag ju på bio och följande dagen (lördag då, för dom som inte har koll på veckodagarna) så hölls det barnkalas här i huset, de absolut värsta jag har varit med om.. tänk er: elva brudar på FYRA år som leker på ett kalas och har ätit tokförmycket socker.. mhmm.. Va med i typ två timmar sen trodde jag seriöst att jag skulle dö så jag drog in till stan och träffade Sandra och angelica först, och sen douglas, paulina och.. nån mer som jag inte kommer ihåg va han hette (haha). åååh som jag har saknat douglas och angelica! kan ju inte direkt säga de om dom andra, känner inte dom så.. Va tyvärr bara med dom i nån timme och sen drog jag hemmåt till förorten och åkte till jenny för att bada, wiho. Bakom hennes hus har hon typ ett "berg", och där uppe har dom en jacozzi (stavning?). Helt underbart alltså. Vi satt i den från halv tio på kvällen till halv fyra på natten/morgonen tror jag.. haha, OM vi såg ut som farmor när vi kom upp alltså.. haha. Aja, vi satt där och pratade om precis allt mellan himmel och jord, skitmysigt.
Imorse så väckte jenny mig, usch, så fixade vi lite, och sen drog jag hem. Kalas för lillasyster idag igen, fast för släckten denna gång, så något lugnare har det väl varit. Jaja, nu ska jag snart äta och sen vet jag inte om jag ska ut med chantell eller om jag skiter i det. Yeye, men vi hörs väl kanske senare eller imorn, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TIPS ..LÄGG UT MER BILDER, DÅ ÄR DE ROLIGARE OCH LÄSA EN BLOGG , ANNARS ÄR DE INTE SÅ LOCKANDE..

2009-11-18 @ 13:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0