fuck't. - jo jag menar det.

Jag har så jävla tråkigt. och vad gör jag då? bloggar. haha. nejmen fan jag sitter här och grubblar över mig själv, vädret, datan och.. ja, i stort sätt allt! värdet sucks verkligen, det snöade när jag skulle hem från Sam, sånna där hårda snöflingor ni vet.. kommer itne på vad dom heter nu, höhö. Och mitt liv sucks också.. allt är bara helt fucked up. har börjat tänka på en massa gammalt skit nu dom senaste dagarna också, en jävla massa flashbacks, helt random. Jag är typ fett otaggad på allt just nu, vill typ bara sova i ett år eller nånting, fast ändå, när jag sitter vid datan blir jag liksom fast här.. kan sitta i flera timmar utan att göra nåt, och sen har jag ont i ryggen och är skittrött dagen efter, och tänker för mig själv: Jag ska aldrig mer sitta vid datan mer än en timme per dag", ahjo tjena va, så gör jag det dagen efter ändå.
Jag är sjukt sugen på cola dessutom.. INGEN JÄVLA ANING om varför, jag dricker typ aldrig cola.. Började fundera på nu att det kanske är för mina flashbacks jag vill ha cola.. Under en vecka i mitt krisiga halvår (som bara vissa känner till dådå, skrev om det i min "sanningar-om-mig-själv-lista"), då jag bara drack cola i nio dagar typ. Haha, låter som värsta psykfallet men vad gör man? min blogg, så jag klagar hur mycket jag vill, hah. Asså shit, allt är typ fail just nu, alltså verkligen ALLT så jag sitter liksom och garvar åt det.. hmm.. jag är fan ett seriöst mentalt psycho tror jag.. nåt i den stilen i alla fall..
Sitter nu och lyssnar på en massa fjortisdunk för att få mig själv lite mer happy typ. det funkar dock inte, låter bara som oljud, men jaja, tänker göra det ändå!
Shit alltså vilket inlägg, men behövde bara få lasta av mig min ångest nånstans.. Har redan gjort det på sam så bloggen fick bli nästa offer, hah! men vafan, shit vad jag snackar om sam, men seriöst, typ världens snällaste människa, och även om han inte säger nånting så får han mig på bättre humör, knasigt.
hursomhelst så är det skola imorgon.. FAN, varför tänkte jag på det då? ååååhhååå jag ska fan till skolan imorn, palla! men som tur är så är typ alla lärare sjuka så förhoppningsvis så kanske vi slipper lite lektioner..? maybe.

Asså nej, har skrivit alldeles för mycket om bara SKIT rent ut sagt nu.. hah, här sitter jag och klagar på mitt liv när andra svälter ihjäl och förlorar folk dom älskar, grattis!
men åh, jag känner mig så jävla cp så jag bara garvar åt mig själv, shit alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0