fuck it all

Sa jag verkligen "ta vara på fredagen?", jo de kanske jag gjorde, men jag gjorde de inte själv om man säger så.
Okej, fredagen har bestått av.. Skola, sen drog jag med Lovisa och Jenny in till stan. Vi kikade runt lite och fikade och så. Sen begav vi oss tillbaka ut till förorten och jenny drog till simon, lovisa vet jag inte, och jag drog till Sam, hihi. Bara för att jag är så snäll så åkte jag och våldgästa sjuklingen, åh ni skulle sett hans min när jag stog där i dörröppningen, hahah så jävla söt! Va bara där i typ tio minuter dock, jag fick väl komma in, men han såg så trött ut stackaren så jag begav mig hemmåt igen. Kom hem, åt och sådär. Sen skulle jag ju ut och träffa Joanna va de planerat men hon dissa mig :( sen bestämde jag att jag skulle dra och träffa Alex och Kalle, men jag kände världens huvudvärk och jag börjar bli sjuk.. Så jag stannade hemma, jag ska ju ändå ut imorn, jag Ellinor och Joanna drar till råsunda vid tretiden och kollar på cupen mot änglarna, jag är nervös fan! fast ändå, vi har fortfarande smguldet, men iaf! Men nej, vi tar ju de här så, vad oroar jag mig över? Hursomhelst, Norra mellan lyckades vi få tag i trots att vi var så sent ute, så om nån som läser det här ska dit kan du ju alltid komma förbi och hälsa på oss :) Aja, kommer säkert bli toppen! Senare blir det utgång! Får se vilka jag träffar, det visar sig.
Jaja, nu ska jag ta fram glass, haha. Eftersom jag inte har något speciellt att göra, så hörs vi nog senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0