fjortisar

för er som inte visste va det cozmoz igår i borlänge, med fjortis och PJ-tema, haha tänkte jag, som om det inte är ändast pj's och fjortisar där redan. Men nu såg jag bilderna, O M G. ärligt talat jag började typ gråta.. VAD ÄR DET HÄR?! ska det verkligen se ut sådär? okej, jag va astaggad på att dra dit i bunnyöron från grönan, björnborg-hotpants, nerklottrad reflexväst och på tok för mycket smink, MEN för att driva ja! & det mest tragiska är ju att den större delen av befolkningen där verkade vara seriösa..
Det här tar helt klart hem priset för härligaste bilden i år!

KOLLA: derdethender.blogspot.com
för att se hångel & det man nu kan kalla outift;
*snoddar
*snoddar
*snoddar
*& om du har tur kanske en och annan bandana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0