.

Allting kommer ordna sig ska du se. Även om det är svårt att tro det nu, så kommer det ordna sig med tiden. Jag kan inte känna nånting åt dig, ännu mindre åt honom. Och jag tar inte besluten åt dig, det kan bara du göra. Men du ska veta att jag alltid finns där om det skulle vara nånting, och jag ställer alltid upp om du behöver hjälp. Du väljer vad du ska göra nu, när allt är som värst, jag kan bara finnas där och ge dig råd. Ge dig en axel att gråta mot. Jag vet inte om du kommer välja att prata med mig och så, men jag vill att du ska veta att jag verkligen finns här för dig. Vad det än gäller så kan du prata med mig. Allting kommer gå bra, jag tror på er två! Jag tror att ni faktiskt kan lappa ihop det här. Du älskar ju honom. Jag har sagt det förr, och jag säger det igen, det syns på dig! Att du alltid småler när man nämner hans namn, och att du alltid skiner upp när du ser han komma. Jag vet att du älskar honom innerst inne, och jag tror trots allt att han gör det också. Du måste bara få honom att förstå att han kanske måste lyfta några fingrar för att få det här att fungera också. Du ska inte behöva göra allt gumman, och du ska absolut inte klandra dig själv för det här, du har inte gjort nånting fel.
Men så igen, glöm aldrig bort att jag finns här, vilken väg du än tar så finns jag alltid, alltid här vid sidan om.
Glöm inte att jag älskar dig Jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0