de där med matlagning..

är du som jag inte ett så stort fan av att laga mat? eller okej, jag suger på det, därför gör jag det inte. Som nu då, mamma är inte hemma och jag är hungrig. Om man inte orkar handla nånting och det inte finns mer än "det där vanliga" i kylskåpet.. vad gör man då? ett tips från mig som inte är sådär jättestor i maten är:
Äggröra, saltade gurkstavar & en pizzamacka, skitgott! (y)
äggröran gör du genom att kläcka ner några ägg i en stekpanna med smör, röra om och sedan hälla ner lite mjölk. rör om till det ser ut som.. ja, äggröra! 
Gurkstavar.. ja, de säger ju sig självt. skär upp stavar ur en gurka och salta.
pizzamacka á la ddenizee - bre ett polarbröd med ketchup (!), lägg på en skiva kalkon/skinka och sedan några ostskivor, strö sedan på oregano och in i mickron, 1 1/2 minut.

enkelt och gott! ett glas med BRAVOs tropiska juice till detta, och done!
detta är precis vad jag ska göra nu, adiós.

Kommentarer
Postat av: t.a.i

Låter gott :)

2009-12-05 @ 16:11:35
URL: http://toxify.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0