bit ihop, le, spela lycklig.

Goddagens!
Idag är det måndag igen, suck.. fast ja, den är ju snart slut som tur är :) tänkte ärligt talat inte gå till skolan idag egentligen, har lite "flashbacks" om man säger så.. men jag ligger efter så jävla mycket i allt, så känner inte riktigt att jag har tid att ligga hemma och grubbla över mitt liv så jag drog till de där jävla klostret ändå, sen spenderade jag 50 fucking minuter på att vänta på sam, men de va ju värt det :)
Sen jag kom hem har jag typ setat och pratat i telefon med tezz om hennes problem, haha!
Yeye, såg nu att jag inte skrev nåt igår efter det lååååååånga inlägget om hannisen.. men jag gick hursomhelst ut och träffade sam.. vi pratade en hel del om allt och inget typ.
Ja, nu hade jag tänkt att dra och träna men fan jag pallar inte.. mår seriöst inte bra längre, för nåra veckor sen låg mitt liv på topp, nu har det sjunkit till botten totalt. jag orkar ingenting längre. allt är bara uppochner, utochin, bakochfram.. usch.
menmen, hoppas ni mår bättre än vad jag gör i alla fall.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0