back to reallity..

Yes, imorn är det mångad, igen.. suck! Så jävla skoltrött just nu.. menmen typ.. fem veckor kvar till jullovet tror jag? lär väl hålla ut antar jag.
Aja, igår lördag då? jo först träffade jag ju Joanna och Ellinor och vi åkte till Råsunda, GNAGET VANN! som vanligt.. ;) haha, nejmen fan, cupmästare och smguld, kan inte bli så mycket bättre (y) Jag började böla som fan när domarn blåste av, haha!
Sen gick vi vidare till McDonald's och jisses, har inte skrattat så mycket på evigheter! Vi skulle sen åka och träffa Fredrik och hans kompisar på söder, så vi åkte dit, fast fredrik svarade inte på sin mobil så vi fick inte tag i dom. chillade typ runt lite vid globen och sen drog vi hem till kära gamla vällingby igen, eller inte riktigt, vi tog bussen till typ.. kälvesta tror jag? och träffade på lite folk som va påväg hem till någon som jag inte vet vem, vi va typ där ett litet tag, och sen kom nåns föräldrar så vi blev utkastade därifrån, och då skulle vi tydligen hem till nån annan i närheten, där sög det. eller ah, hela kvällen sög väl i stort sätt, så jag och joanna drog hem rätt tidigt, hennes pappa skjutsade hem mig :) så ja, de va väl en rätt tråkig lördag men bättre än att sitta hemma.
Idag skulle jag ju träffa Sam, men jag vet inte riktigt hur det blir med det nu? äsch, vi får väl se.
Ha en bra dag i alla fall folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0