att leendet kan försvinna på bara någon sekund'

Har fått höra en massa skit nu, fan. Jag orkar inte med det här nu. Det är för mycket! Förstår mig helt enkelt inte på dig, inte alls. Du beter dig som om jorden bara kretsar runt dig, och att allt är mitt fel. Hur kan det vara det? Du tror verkligen inte att jag vet, men det gör jag. Du trodde aldrig att jag skulle få reda på det, så du la skulderna på mig. Men så som du har betett dig nu, det är fan inte okej. Utan eller med misstag, du kan inte hålla på såhär. Jag är fan ingen ängel, och visst har jag betett mig dåligt också, och vissa saker kanske har varit mitt fel, förlåt för det. Men jag förtjänar bättre än såhär från dig! Jag hoppas att du läser det här, och att du tar åt dig, för det är såhär jag känner. Du tror det inte, men jag vet.
Sam Jacobsson, tack för att du finns. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0