----

Sådär ja, nu har jag ätit och tagit en dusch. Idag har jag varit i skolan, helt okej dag inom "skolan" om man säger så, i övrigt har jag varit rätt nere.. Förresten, sorry för inläggen i går kväll, va skitsur/ledsen typ..
Efter skolan idag va jag med Sam, riktigt härlig kille det där! Vi pratade en massa och gick runt lite typ till en början, för att jag är så smart och glömmer pengar och busskort och shit hemma.. efter många om och men så kom vi hem till Sam i alla fall. tittade på Pineaple Express, skitkul, haha!
Jaja, nu ska jag datanörda mig lite och sen tänkte jag lägga mig lite skapligt tidigt idag i alla fall. Men vi får se (y)
Kisses  '



Erika Kallur, jag saknar d i g.

Kommentarer
Postat av: Errrikkkkaaaa

DEEEENNIIIZE jag saknar dig så in i helvete här uppe! jag vill träffa dig nunununu! <33333

2009-11-07 @ 23:12:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0