until we bleed

Sitter och försöker lära mig att tycka om simons musiksmak.. helt omöjligt, finns inget att gilla med den? den är bara allmänt skum typ. Well, stan idag med daniella va toppen! fick med mig det jag ville ha, skor till nyår! apropå nyår så blev det en extremt känslosam stund när vi närmade oss kälvesta, men det slutade i alla fall med att mamma blev ägd och jag fick fira i sthlm ändå, wiho! torsdagens planer är ännu suddiga, men jag tror ungefär att vi vet. Blev tyvärr inget firande med tjejerna och okända, men med tjejerna i alla fall! är förövrigt ganska otaggad på nyår, men det är ju trots allt på så sätt man firar nyårsafton som man ska spendera året så.. äsch, det blir säkert bra.
ni får se min nyårsoufit någon annan gång, ingen smygtitt här inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0