ooooooohhnsdag

ännu en dag med snöoväder, najs! är det bara jag som inte har köpt en ändå julklapp än? men det är typiskt mig, alltid ute i sista sekund. Men som tur är ska jag julhandla inne i stan med mormor imorn, wie :)
Imorgon börjar jag nio och slutar runt tolv, och sen är det fredag och då börjar jag kvart i tio och slutar.. typ tidigt nån gång? haha, men fett skönt i alla fall! Helgen ser ut att bli helnajs dessutom, men jag "återkommer" med det, hihi.
Nu ska jag rulla upp till vällingby och köpa skor! äntligen säger jag bara! hoppas jag hittar några bara.. wellwell, vi höres folks :) puss

IAN åker till NewYork imorn förresten, och idag va han sjuk.. när jag kom till skolan och ludde sa de så började jag gråta, hahaha.. jag kommer sakna dig grabben! men du får ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0