nyår

måste shoppa min nyårsoutfit imorn.. what to wear what to wear? jag hatar att välja kläder, det är så jävla svårt, och på nyårsafton vill man ju ändå klä upp sig liksom, så sällan man gör det om man lever det liv jag gör (chillkvällar med vanliga hangarounds typ). Nyår kommer att spenderas med tjejerna och främlingar! lovely, precis så jag vill ha det! för en kväll ska jag skita i allt och leva livet till fullo, inte tänka på något och bara röra mig till musiken, jag skiter i vilket, och jag är beredd på att ta konsekvenser för jävlar, jag tänker göra vad jag känner för!

Mamma ringde nyss och sa att jag glömt mina presentkort.. JAG HATAR MIG SJÄLV.......... fanfanfanfan! så jag ska tigga lite pengar av mormor och så får vi se hur långt jag kommer med det. Skor, klänning (har en backup just in case..!), smycken och naglar måste inhandlas! har ett presentkort på sminkning på makeupstore så sminket behöver jag inte oroa mig för.. Men sen va ju frågan: VAD för skor? VAD för klänning? funderar på en svart klänning, eller också en typ guldig? det ska ju trots allt vara lite för mycket. har sedan länge tillbaka kollat på ett par svarta klackar med nitar, men tror att joanna skulle köpa dom och eftersom vi ska fira tillsammans kan det bli lite knasigt.. och så måste jag ha en jacka över också? har en grå päls, en svart kavaj och min dunjacka? men jag vill ha något nytt, though jag har inte budget för det, måste lägga undan pengar för solarium och något annat (hahaha) så det blir nog inte mycket som kvarstår av mina pengar. tänker i alla fall köra på cash imorn, lämnar kortfan hemma, det funkar ju ändå aldrig, och så måste man ha legg på en massa affärer, och jag vet inte vart mitt är.. Spara pengarna? FUCK NO. jag tänker slösa allt jag äger, inte en krona ska jag ha kvar när veckan är slut! that's a fact.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0