my life in a box

Det finns verkligen inte någonting att göra här.. jag bor i världens minsta by, och de är typ tre till jag umgås med som bor här, förutom släktingar. Erik, han är för lat för att gå ut. Erika, är på gotland. Lina, får jag inte tag i. Hejja!
jag håller på att kvävas här, så sjukt tråkigt. Jag hatar söderås, rättvik förövrigt är helt okej, men det va roligare när man liksom bodde här, nu är jag bara uppe över jul, och alla andra firar jul hos alla möjliga släktingar hela dagarna, så inte kan man träffa nån. och dom jag skulle kunna träffa bor liksom långt åt fan, och eftersom jag inte har busskort här längre så måste jag betala, och det kostar tooo much för min budget. så ja, jag är så gott som insnöad här.. åååh vad tråkigt.. Det är en dag närmare jag åker hem, en dag närmare mora-aikmatchen, en dag närmare nyår, en dag närmare skolan, en dag närmare jag fyller femton.. en dag närmare nästa helt enkelt.
haha fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0