LÖRDAG!

Hejhallå! jag klev preeeecis upp ur sängen, min käre mor tvingade upp mig..
Gårdagskvällen va lite utanför planerna, men helt okej ändå! Vi va några stycken hemma hos Fredrik och bara chillade, kvällen slutade med bubbelbad, fyrkantshångel och att vi va aaaalldeles för många i soffan som låg över varandra.. men det va ett helt okej sätt att fira jullovet på!
Idag ska jag först till kista med mamma och fixa lite, grejer, och sen ska jag åka till Mrs Joanna's, och laga mat och sen kommer tjejerna! vi ska ha en riktig girlynight inatt, precis vad jag behöver nu!
Yeye, nu ska jag steka pannakakor, för mamma är ute och åker pulka med sina kompisar.. HA HA HA! ja vad ska man säga? jag har aldrig sagt att min mamma är normal? :)
ha en bra första dag på lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0