låtsas som det regnar

hade med mitt liv hoppats på en rosa gran med typ vitt glitter och vita julgranskulor till julen och en svart gran med silverdetaljer till nyår i år, men det tyckte inte mamma..

 

Ja ni, allt är frustrerande.. det är så mycket tankar som snurrar som huvudvärk fan. Men jag ska inte tänka mer på det och leva livet det här jullovet!

nyss va jag ute och åkte skoter, skitkul men alldeles för kallt. Snart ska jag mysa ner mig i soffan med en latte och choklad, mysigt! Jossan har precis gjort klart pepparkakshuset och lackat på mig för att jag åt upp den gröna glasyren, hihi. åååh jag har sån otrolig julkänsla just nu, kan inte bli bättre. men fatta, det är bara typ en dag kvar till självaste J U L A F T O N. är inte det helt otroligt!? jag tycker det :) & som grädden på moset har vi vääääärldens finaste (gröna!!) gran! jag känner mig lycklig just nu, trots all skit, jag älskar det här. jullov är bland det bästa som finns, det tråkigaste är bara att det måste ta slut. Men nu ska jag njuta av att det snartsnartsnart är julafton och sen har jag ju nyår att se fram emot också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0