JÄVLAÄCKELHACKARHORORSVIN

Sittter för tillfället och lyssnar på axel.F's Crazy Frog från partylistan och skriver på tagnentbordet i takt med ljudet från låten.. haha, jag är förjävla cool ibland alltså.
Jag har helt klart haft en hemsk morgon, vad är det med folk och att ringa mig på mornarna när jag sover!? det är säkert bara för att alla vet att jag sover, och vill vara elaka.. tror jenny har ringt minst 250 gånger och tezzan och morsan har ringt ett antal också.. jag blir galen! Hade det inte varit för vibrationen på min mobil så hade jag sovit nu! ifs är det kanske rätt bra att jag tog mig upp, borde börja fixa mig nu, annars kommer jenny döda mig.. haha.
Förövrigt så är jag riktigt pissed just nu! det är nån jävel som har mitt lösen till mitt spotifyaccount och sitter och loggar in hela tiden så att min musik pausas, jag håller på att bli galen!!!!!! är det roligt på nåt sätt eelller?!?!?!?!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Telma

Fyfan vag jobbigt, kan man inte byta lösenord på något sätt då? ''/

Gott nytt år föresten!

2009-12-31 @ 15:48:35
URL: http://toxify.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0