helgen..typ

Hejsanhoppsan! allt bra? jag själv mår toppen för tillfället! har inte uppdaterat på ett tag (igen) men jag är för upptagen med att leva mitt liv. har ju officielt jullov nu, och det är helt underbart! jag överlevde min första termin i åttan, wonderful!
när skrev jag senast  då? ... i lördags måste det ha varit, jo då skulle jag ju till joanna för tjejkväll. Det slutade inte riktigt så, först drog jag och solade med mamma, och sen hämtade vi melissa och fortsatte sen till joanna, daniella fick inte dra ut tyvärr, så det blev vi tre då. Vi åt middag hemma hos joannas pappas döva turkkompis, han bodde skitfint verkligen, och va hur trevlig som helst! hahah :) kvällen blev sen lite känslig för joannas del och slutade hemma hos henne, rickard sällskapade också :) raggade ägg, bakade kladdkaka med oboy, dunkade partymusik och slutade sen med Hajen 1, lite trevlig kväll sådär.
I söndags så vart det jobb för min del, tillsammans med rebecca och lisa på en julgrej ute på sköldnora kungsgård där mina kusiner bor ute i upplandsväsby. Serverade till en början en varm "juldrink" som bestod av vatten, köttbuljong, soya, vitt vin, rött vin, whiskey och konjak, låter det gott? nej. wellwell, va där till sex tror jag, sen åkte jag och mamma till kista och fixade lite julklappar och sen åkte vi hem och däckade nästan direkt.
Måndag, igår, så blev det packning för hela slanten på morgonen, och runt två åkte jag, mamma, jossan och mina syskon hit, till rättvik. & idag har vi bakat för full hals, hela köket är nu fullt med pepparkakor och lussebullar. klätt världens finaste julgran har vi hunnit med också. Nej, nu ska jag titta på ett avsnitt av guds tre flickor som jag missat, följt av paradise hotel.
ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0